10W-60 sintētiskā krosa motociklu eļļa

Kāpēc jūs bieži neiesakāt izmantot eļļu 10w-60?

Īsā versija ir tāda, ka mēs to nedarām ... kamēr jūsu motocikla motors ir īpaši izstrādāts, lai ņemtu šo augstas viskozitātes motocikla eļļu, vai arī jūs esat stipri mainījies tādā veidā, ka 10w-60 kļūst par reālu iespēju.

Mums bieži jautā: "Kāpēc jūs neiesakāt izmantot 10w-60 motociklu motoreļļas?". Tiksim skaidrībā par vienu lietu: mēs piegādājam 10w-60 motociklu eļļas un iesakām to lietot tur, kur tas ir piemērots motoram vai lietojumam, bet, gluži pretēji, es piesardzīgi vēršos pret tā nepareizu izmantošanu!

Esmu daudzkārt par to debatējis daudzos motociklu forumos un zinu, ka ir daži, kas man nepiekrīt, tomēr man nekad nav bijis saprātīga tehniska skaidrojuma, kāpēc 10w-60 motociklu eļļa patiesībā ir piemērota motocikliem, ka tā bieži ir Daudzi cilvēki domā, ka 10w-60 motocikla eļļa ir nepieciešama gandrīz jebkuram modificētam motociklam, it īpaši tiem, kuriem ir turbokompresori, un tā ir ļoti vecmodīga pieeja veiktspējas motocikla eļļošanai. Pirms daudziem gadiem bieza minerāleļļa bija nepieciešama, lai tiktu galā ar augstāku motora temperatūru jaudīgos dzinējos, tagad bieži vien labāk ir uzlabot kvalitāti, nevis viskozitāti. Pareizas viskozitātes esteru bāzes sintētiskās eļļas ir vispiemērotākais dzinēju, nevis īpaši biezu minerāleļļu eļļošanas veids.

To izskaidrot ir grūti, tāpēc var būt jautājumi, bet es centīšos visu iespējamo, lai to izskaidrotu vienkāršā angļu valodā! Apskatīsim, ko patiesībā nozīmē motociklu eļļas specifikācijas, un jo īpaši augstāko skaitli, kas faktiski ir eļļas SAE numurs ("w" skaitlis faktiski ir aukstā kloķa viskozitāte un tiek mērīts citādi). SAE skaitli mēra pēc viskozitātes eļļas 100 ° C temperatūrā.

Jūsu motociklam saskaņā ar ražotāja specifikācijām ir nepieciešami SAE 30, 40 un dažos gadījumos SAE 50.

Lai sasniegtu attiecīgo SAE numuru, motocikla eļļai jābūt 100 ° C (ne plānākai par)

  • SAE 30 aptuveni 11 cst, sintētiska Dirt Bike Oil
  • SAE 40 apmēram 14 ct, sintētiska Dirt Bike Oil
  • SAE 50 apmēram 18 cst, sintētiskā Dirt Bike Oil

Centistokes (CST) ir šķidruma pretestības rādītājs plūsmai (viskozitāte). To aprēķina, ņemot vērā laiku, kas vajadzīgs, lai standarta šķidruma daudzums noteiktā temperatūrā plūst caur standarta atveri. Jo lielāka vērtība, jo šķidrums ir viskozāks.

Tā kā viskozitāte mainās atkarībā no temperatūras, vērtība ir bezjēdzīga, ja vien nav pievienota temperatūra, kurā tā tiek mērīta. Motociklu eļļu gadījumā viskozitāti parasti ziņo centistoke (CST) un parasti mēra 40 ° C un 100 ° C temperatūrā.

SAE 60 faktiski ir 24cst viskozitāte 100 ° C temperatūrā!

Tas ir 33% biezāks nekā SAE 50, 70% biezāks nekā SAE 40 un vairāk nekā 100% biezāks nekā 10w-60 eļļas SAE 30!

Tātad, kāda ir šī biezuma sintētiskās Dirt Bike Oil problēma?

Nu, tas tiek mērīts 100 ° C temperatūrā, un zemākā tempā (70–90 ° C) visas motociklu eļļas ir biezākas nekā 100 ° C temperatūrā, tāpēc problēma zināmā mērā saasinās. Tik biezas motociklu eļļas (ja nav norādīts) negatīvās puses ir šādas:

Papildu berze, karstums un nodilums.
BHP samazināšana pie riteņiem
Zemāka degvielas patēriņa efektivitāte
Jo biezāka eļļa, jo lielāka ir berze un pretestība, un jo lielāka jauda ir nepieciešama motoram, lai to pārvietotu pa motoru, kas neizbēgami nozīmē mazāk pie riteņiem.

Tātad, kad mēs specifikējam biezāku motociklu eļļu?

Nu, iespējams, jūs mūs kādreiz esat redzējis, iesakot 10w-50, bet tikai šajos apstākļos.

  1. Ja motocikls ir ļoti pārveidots un siltuma / eļļas temperatūra ir pārāk augsta.
  2. Ja motociklu izmanto trasē un siltuma / eļļas temperatūra ir pārāk augsta.
  3. Ja to prasa rokasgrāmata.
    Mūsu kritēriji tam ir balstīti uz motociklu eļļas tempiem, jo daļēji sintētiskais SAE 40 ierobežotu laika periodu var izturēt aptuveni 110 ° C, turpretī pareizs sintētiskais SAE 40 termiskās stabilitātes dēļ ilgstoši iztur 120-130 ° C.

Kad ilgāku laiku redzat vairāk nekā 120 ° C, ieteicams SAE 50, jo tas ir 18 cst pie 100 ° C un joprojām 11 cst pie 130 ° C! Tas faktiski ir tas pats, kas SAE 30 100 ° C temperatūrā.

Vēl svarīgāk ir tas, ka 90 ° C temperatūrā SAE 40 ir 15 cst, SAE 50 ir 20 cst un SAE 60 ir 30 cst!

Biezākas viskozitātes eļļas noved pie lēnāka motocikla eļļas plūsmas ātruma, kas var radīt vairākas problēmas. Motocikla motorā var būt lokalizēts augsts motociklu eļļas spiediens, kas atsevišķos punktos izraisa lielāku nodilumu, jo naftas ceļi nav paredzēti, lai tiktu galā ar biezāku eļļu. Viena no eļļas galvenajām funkcijām ir siltuma novadīšana prom no motora, un to pēc tam atdzesē gaisa plūsma virs tvertnes - ar biezāku eļļu plūsmas ātrums ir lēnāks, tas nozīmē, ka mazāk siltuma tiek noņemts un notiek augstāka eļļas temperatūra (tas arī var novest pie tā, ka cilvēki domā, ka viņiem vajag biezākas eļļas). Sliktākajā gadījumā ar biezām motociklu eļļām (kad tas nav nepieciešams) ir tas, ka ar lielu apgriezienu skaitu gultnē atrodaties gaisa iesūkšanās un kavitācija. Nav gudras lietas!

Es zinu, ka šīs ir tehniskas lietas, bet motociklu eļļa ir zinātnes un inženierzinātņu apvienojums, un maz cilvēku par to zina pietiekami, lai izdarītu apzinātu izvēli. Tikai tāpēc, ka jūsu biedri to lieto un viņiem nav bijis problēmu, tas nav pietiekami labs iemesls, lai to izmantotu, jūsu motocikla motors izvēlētos pareizo motociklu eļļu un gūtu no tā labumu.

Sekojiet Oilproject sociālajos medijos, lai būtu aktuāli ar jaunākajiem uzņēmuma jaunumiem, svarīgākajiem pētījumiem un gūtu labumu no virknes noderīgu resursu.
© Autortiesības 2021 - Oilproject.lv - Visas tiesības aizsargātas
lvLatvian
linkedin facebook pinterest youtube rss čivināt instagram facebook-blank rss-blank linkedin-tukša pinterest youtube čivināt instagram