10W-60 sintētiskā krosa motociklu eļļa

Kāpēc jūs bieži neiesakāt izmantot eļļu 10w-60?

Well, the short version is, we don’t… as long as your motorcycle’s engine is specifically designed to take this high viscosity motorcycle’s oil or you’ve heavily modified in a manner that 10w-60 becomes a viable option.

We are often asked, “Why do you advise against the use of 10w-60 motorcycle engine oils?”. Let’s get one thing clear, we supply 10w-60 motorcycle oils and recommend it where it is appropriate for the engine or the application but conversely, I caution against its misuse!

I have debated this many times on many motorcycle forums and I know there are some that do not agree with me, however, I have never had a reasonable technical explanation why 10w-60 motorcycle oil is in fact suitable for the motorcycles that it is often used in. Many people think that using a 10w-60 motorcycle oil is necessary for almost any modified motorcycle, especially ones with turbos, and that is a very old-fashioned approach to lubricating a performance motorcycle. Many years ago, thick mineral oil was necessary to cope with higher engine temperatures in powerful engines, now it’s often better to up the quality rather than viscosity. Top-end ester-based synthetic oils of the correct viscosity are the preferable way of lubricating performance engines, not extremely thick mineral oils.

Explaining this is difficult so there may be questions but I’ll try my best to explain it in plain English! Let’s look at what motorcycle oil specs actually mean and particularly the higher number which is in fact the oils SAE number (the “w” number is in fact the cold crank viscosity and measured in a different way) The SAE number is measured by the viscosity of the oil at 100°C.

Your motorcycle requires, according to the manufacturer’s specs, SAE 30, 40, and in some cases SAE 50.

Lai sasniegtu attiecīgo SAE numuru, motocikla eļļai jābūt 100 ° C (ne plānākai par)

  • SAE 30 aptuveni 11 cst, sintētiska Dirt Bike Oil
  • SAE 40 apmēram 14 ct, sintētiska Dirt Bike Oil
  • SAE 50 apmēram 18 cst, sintētiskā Dirt Bike Oil

Centistokes (CST) is the measure of a fluid’s resistance to flow (viscosity). It is calculated in terms of the time required for a standard quantity of fluid at a certain temperature to flow through a standard orifice. The higher the value, the more viscous the fluid.

Tā kā viskozitāte mainās atkarībā no temperatūras, vērtība ir bezjēdzīga, ja vien nav pievienota temperatūra, kurā tā tiek mērīta. Motociklu eļļu gadījumā viskozitāti parasti ziņo centistoke (CST) un parasti mēra 40 ° C un 100 ° C temperatūrā.

SAE 60 faktiski ir 24cst viskozitāte 100 ° C temperatūrā!

Tas ir 33% biezāks nekā SAE 50, 70% biezāks nekā SAE 40 un vairāk nekā 100% biezāks nekā 10w-60 eļļas SAE 30!

So, what’s the problem with this thickness, synthetic Dirt Bike Oil?

Nu, tas tiek mērīts 100 ° C temperatūrā, un zemākā tempā (70–90 ° C) visas motociklu eļļas ir biezākas nekā 100 ° C temperatūrā, tāpēc problēma zināmā mērā saasinās. Tik biezas motociklu eļļas (ja nav norādīts) negatīvās puses ir šādas:

Papildu berze, karstums un nodilums.
BHP samazināšana pie riteņiem
Zemāka degvielas patēriņa efektivitāte
Jo biezāka eļļa, jo lielāka ir berze un pretestība, un jo lielāka jauda ir nepieciešama motoram, lai to pārvietotu pa motoru, kas neizbēgami nozīmē mazāk pie riteņiem.

Tātad, kad mēs specifikējam biezāku motociklu eļļu?

Nu, iespējams, jūs mūs kādreiz esat redzējis, iesakot 10w-50, bet tikai šajos apstākļos.

  1. Ja motocikls ir ļoti pārveidots un siltuma / eļļas temperatūra ir pārāk augsta.
  2. Ja motociklu izmanto trasē un siltuma / eļļas temperatūra ir pārāk augsta.
  3. If it’s required by the handbook.
    Mūsu kritēriji tam ir balstīti uz motociklu eļļas tempiem, jo daļēji sintētiskais SAE 40 ierobežotu laika periodu var izturēt aptuveni 110 ° C, turpretī pareizs sintētiskais SAE 40 termiskās stabilitātes dēļ ilgstoši iztur 120-130 ° C.

Kad ilgāku laiku redzat vairāk nekā 120 ° C, ieteicams SAE 50, jo tas ir 18 cst pie 100 ° C un joprojām 11 cst pie 130 ° C! Tas faktiski ir tas pats, kas SAE 30 100 ° C temperatūrā.

Vēl svarīgāk ir tas, ka 90 ° C temperatūrā SAE 40 ir 15 cst, SAE 50 ir 20 cst un SAE 60 ir 30 cst!

Biezākas viskozitātes eļļas noved pie lēnāka motocikla eļļas plūsmas ātruma, kas var radīt vairākas problēmas. Motocikla motorā var būt lokalizēts augsts motociklu eļļas spiediens, kas atsevišķos punktos izraisa lielāku nodilumu, jo naftas ceļi nav paredzēti, lai tiktu galā ar biezāku eļļu. Viena no eļļas galvenajām funkcijām ir siltuma novadīšana prom no motora, un to pēc tam atdzesē gaisa plūsma virs tvertnes - ar biezāku eļļu plūsmas ātrums ir lēnāks, tas nozīmē, ka mazāk siltuma tiek noņemts un notiek augstāka eļļas temperatūra (tas arī var novest pie tā, ka cilvēki domā, ka viņiem vajag biezākas eļļas). Sliktākajā gadījumā ar biezām motociklu eļļām (kad tas nav nepieciešams) ir tas, ka ar lielu apgriezienu skaitu gultnē atrodaties gaisa iesūkšanās un kavitācija. Nav gudras lietas!

Es zinu, ka šīs ir tehniskas lietas, bet motociklu eļļa ir zinātnes un inženierzinātņu apvienojums, un maz cilvēku par to zina pietiekami, lai izdarītu apzinātu izvēli. Tikai tāpēc, ka jūsu biedri to lieto un viņiem nav bijis problēmu, tas nav pietiekami labs iemesls, lai to izmantotu, jūsu motocikla motors izvēlētos pareizo motociklu eļļu un gūtu no tā labumu.

Sekojiet Oilproject sociālajos medijos, lai būtu aktuāli ar jaunākajiem uzņēmuma jaunumiem, svarīgākajiem pētījumiem un gūtu labumu no virknes noderīgu resursu.
© Autortiesības 2018-2023 oilproject.lv - Visas tiesības aizsargātas
lvLatvian
0
    0
    Jūsu grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties uz veikalu
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram