Nākamajā sadaļā ir iekļauti mūsu pirkšanas ceļveži un bieži uzdotie jautājumi. Iespējams, ka jūs joprojām jūtaties nedaudz nomākts, izvēloties motociklu eļļu, taču šī sadaļa ir rakstīta, lai sniegtu jums nepieciešamo papildu atbalstu un atbildētu uz dažiem vēl iespējamiem jautājumiem. Cerams, ka beigās būs skaidrāks priekšstats par to, kurš ir jūsu un jūsu velosipēda piemērotākais produkts.
Pirms apmesties ar motocikla eļļu, kas vislabāk atbilst jūsu motociklam, un jums vajadzētu vairāk padomāt par dažiem svarīgiem apsvērumiem, lai jūs varētu izdarīt pareizo izvēli. Šeit ir dažas galvenās lietas, kas jāņem vērā.
Ir trīs galvenie AMSOIL motociklu eļļas veidi, no kuriem izvēlēties: minerāleļļa, daļēji sintētiskā un pilnīgā sintētiskā. Pirms izvēlaties, kurš ir pareizs, jums jāzina mazliet vairāk par visiem trim. Minerāleļļu attīra no jēlnaftas. Ir maz ticams, ka jums būs jāaizpilda velosipēds ar šo šķirni, ja vien jums nepieder īpaši vecs motocikls vai vintage velosipēds ar kādu aprakstu. Tā kā tas ir mazāk stabils un, visticamāk, sabojājas, un tas nav lieliski piemērots dzinējiem, kas darbojas ar lielāku karstumu.
Tālāk mums ir daļēji sintētiska šķirne. Šī ir vidusceļa šķirne, kas sajauc sintētiskos savienojumus ar jēlnaftu. Līdztekus snieguma ieguvumu saņemšanai cena neizjauks banku.
Kas attiecas uz AMSOIL pilnvērtīgām sintētiskām motociklu eļļām, tās ir neprātīgas, sajaucot dažādus savienojumus. Lai gan tie ir visdārgākajā skalas galā, daudzi motociklu īpašnieki nolemj, ka ir vērts maksāt vairāk par uzlaboto sniegumu, kuru jūs varētu sagaidīt.
Eļļas veidu izvēlieties, pamatojoties uz ražotāja ieteikumiem, neatkarīgi no tā, vai meklējat Harley Davidson motociklu eļļu.
Pēdējā lieta, ko vēlaties darīt, ir ievietot velosipēdā nepareiza veida eļļu. Piemēram, ja jūsu dzinējs ir paredzēts minerālu uzņemšanai un jūs ievietojat sintētisko, tas var izraisīt motora eļļas noplūdi, kas nekad nebūs laba lieta.
Viskozitāte attiecas uz eļļas plūsmas ātrumu. Ja tam ir zemāks viskozitātes līmenis, tas plūst ātrāk un brīvāk. Kā jūs varētu sagaidīt, augstākas viskozitātes eļļai ir pretējs efekts. Esiet piesardzīgs, ja izmantojat nepareizu viskozitātes eļļu, jo tas var izraisīt metāla sasmalcināšanu. Atkal viss ir atkarīgs no konkrētā velosipēda veida, kas jums pieder, lai noteiktu, kurš ir piemērots.
Vēl viens punkts, kas jāņem vērā, ir eļļas piedevas. Tie darbojas, lai noņemtu gružus un skābi, gan dzesējot, gan eļļojot motoru. Ikdienā jūsu motorā var uzkrāties daudz atkritumu un gružu. To visu nevar manuāli iztīrīt, neizjaucot motoru, kas, kā jūs varat iedomāties, ir uzdevums, kas prasa daudz laika, enerģijas un zinātības. Jo tīrāks ir jūsu motors, jo labāk tas darbosies ilgāku laiku. Nepareiza motocikla eļļa var palielināt berzi motorā, kā rezultātā dzinējs kalpo īsāk.
Tā kā motociklu eļļa ir tāda veida produkts, kuru vēlaties izmantot vairākas reizes, jūs varat arī ieguldīt produktā, kura derīguma termiņš ir pienācīgs. Labākas kvalitātes produktiem parasti ir ilgāks derīguma termiņš, tāpēc tas ir vērts paturēt prātā pirms pirkuma veikšanas.
Ja jums nav ne jausmas par motociklu motoreļļas veidu, tiešsaistes atsauksmes var būt noderīga vieta, kur meklēt. Tas dod jums iespēju izlasīt, ko pieredzējušāki cilvēki ir teikuši par motocikla eļļu, un, lai iegūtu vairāk informācijas, jūs varat atrast cilvēkus, kuriem ir tāds pats velosipēds kā jums.
Kaut arī cena nav vienīgā lieta, uz kuru jums jāpamato lēmums, tas noteikti būs jūsu prātā ienākošais faktors. Motociklu eļļai ar augstu cenu ir jāpamato sevi, uzlabojot velosipēda veiktspēju. Jums vajadzētu arī atcerēties, ka daži no iepriekš minētajiem produktiem tiek pārdoti vairākos iepakojumos, tāpēc šeit jūs, iespējams, varēsit ietaupīt. Ir arī citi, kurus pārdod kā pilnīgus motociklu eļļas maiņas komplektus, tāpēc jūs saņemsiet pārējos komponentus, kas jums jāmaina motocikla eļļai, kā arī pašu šķidrumu.
Jums var rasties jautājums, kāpēc motocikla eļļas nomaiņa velosipēdā ir tik svarīga. Motociklu eļļa uztur visus svarīgos velosipēda elementus, kā vajadzētu. Tas nodrošina, ka jūsu velosipēds kalpos ilgi, un sniegums saglabāsies spēcīgs visā tā dzīves laikā. Ir tādi, kas gaida, līdz motocikla motors ir pilnībā iztvaicējis katru pilienu motocikla eļļas, taču labāk ir nokļūt tur pirms laika un ātri nomainīt motocikla eļļu. Pretējā gadījumā motoram būs jāstrādā daudz smagāk, un tas ir daudz vairāk pakļauts arī pārkaršanai. Dažādiem velosipēdiem ir nepieciešama atšķirīga motociklu eļļa, un tā ir kā velosipēda dzīvības spēks.
Mēs šo jautājumu iepriekš detalizēti apspriedām, taču mēs nevaram pietiekami uzsvērt, cik svarīgi ir izvēlēties pareizo motocikla eļļas veidu savam velosipēdam. Tātad, apskatīsim trīs galvenos motociklu eļļas veidus vēlreiz, lai palīdzētu jums izvēlēties pareizo šķirni.
Pirmkārt, jums ir minerāleļļas, kas ir visvienkāršākais pieejamais produkts. Šāda veida eļļa ir ieteicama tikai velosipēdiem, kuriem ir mazs motora tilpums bez liela mehāniska spiediena braucot. Tos bieži izmanto jaunie velosipēdu īpašnieki, jo tie piedāvā labu aizsardzību velosipēdiem dažos pirmajos kilometros. Lai gan tie ir pieņemams risinājums, tiem nav tendence kalpot ļoti ilgi, tāpēc jums būs jāturpina bieži nomainīt motocikla eļļu.
Mēs savā veikalā esam izvēlējušies vienu vai divas daļēji sintētiskas motociklu eļļas, un to priekšrocība ir nodrošināt līdzsvaru starp minerāleļļām un pilnīgi sintētiskām eļļām. Tie ir labs risinājums mazākas ietilpības velosipēdiem, kuri netiek pakļauti pārāk lielam stresam. Labāk ikdienas braucieniem uz darbu nekā nopietnām sacensībām. Daži cilvēki iesaka pārslēgties pēc tam, kad velosipēds ir iedarbināts, izmantojot minerāleļļas. Tās cena ir augstāka par minerāleļļām, taču tā nav pilnīgi sintētisko eļļu augstums.
Visbeidzot, jums ir pilnīgi sintētiskas eļļas, kas ir kategorija, kurā ietilpst lielākā daļa no iepriekšminētajām izvēlēm. Atšķirībā no motociklu minerāleļļām, tas ir pilnīgi mākslīgs un neizmanto dabiskus produktus. Ja jums ir augstas veiktspējas velosipēds, kas regulāri tiek pakļauts lielam stresam, tā ir gudra izvēle. Sacīkšu velosipēdi un motokrosa velosipēdi ir divi piemēri motocikliem, kuriem nepieciešama šāda veida eļļa. Tie ir izgatavoti tā, lai ātri nesadalītos, un tiem ir ilgs dzīves cikls. Uzlabota veiktspēja visapkārt ir viena no apgalvotajām šāda veida motociklu eļļas priekšrocībām.
Motocikliem nevajadzētu izmantot automašīnu eļļas, jo tās nav viena un tā pati lieta. Ja izmantojat eļļu, kas paredzēta jūsu automašīnai, tas var izraisīt velosipēda motora bojājumus. Viena no galvenajām atšķirībām ir tā, ka automobiļu eļļā ir berzes modifikatori, kas palīdz automašīnām vienmērīgāk darboties tukšgaitā. Tas ir īpaši paredzēts emisiju noteikumiem; kas motociklu dzinējiem nav nepieciešami. Ja motocikla motorā ievietojat automašīnu eļļu, sajūgs var paslīdēt un pārnesumkārba sabojāties.
Jums vajadzētu arī izvairīties no vecas motociklu eļļas izmantošanas, kas kādu laiku atrodas jūsu plauktā. Vispārīgi nosakot, ka sarežģītākas formas eļļai ir īsāks derīguma termiņš.
Regulāra motocikla eļļas maiņa motociklā ir viens no labākajiem veidiem, kā nodrošināt tā ilgu mūžu. Un, ja pats veicat šo darbu, jūs ietaupāt laiku un pūles, lai katru reizi būtu jāpiedalās profesionāļa darbā. Lai parādītu, ka tas viss nav tik izaicinoši, mēs esam sadalījuši procesu tālāk, lai jūs to varētu pabeigt soli pa solim.
Lai sāktu, jums būs jāsamontē pareizais piederumu komplekts. Acīmredzot jums jāiegūst pareizā velosipēda eļļa, tāpēc izvēlieties to sev no iepriekš minētā saraksta. Jums būs nepieciešams arī jauns eļļas filtrs, iztukšošanas trauks un piltuve, dažas uzgriežņu atslēgas vai kontaktligzdas, kā arī dažas tīras drēbes un cimdi.
Ja esat iesācējs, jums jāmaina motocikla eļļa aukstā veidā, lai izvairītos no sevis sadedzināšanas, taču, ja esat to darījis jau iepriekš, iespējams, vēlēsities velosipēdu izņemt uz dažām minūtēm, lai mudinātu to ātrāk notecēt, nonākot darbā. Vispirms izvēlieties labu vietu eļļas maiņai. Ideālā gadījumā jums ir nepieciešams, lai tajā nebūtu putekļu vai piesārņotāju. Ja ir kādas daļas, kas bloķē piekļuvi iztukšošanas aizbāznim un filtram, jums tie būs jāpārvieto no ceļa. Kad esat atbrīvojis piekļuvi, drenāžas tvertni varat ievietot zem kontaktdakšas, lai iegūtu veco motocikla eļļu. Izmantojot uzgriežņu atslēgas, tagad varat noņemt eļļas aizbāzni, kam seko iztukšošanas aizbāznis.
Kad vecā motocikla eļļa iztukšojas, jūs varat noņemt veco fileri. Jūs, iespējams, varēsiet par to parūpēties ar rokām, vai arī jums var būt nepieciešama eļļas filtra uzgriežņu atslēga atkarībā no velosipēda konstrukcijas. Ja neesat pārliecināts, atgriezieties sava īpašnieka rokasgrāmatā, lai iegūtu vairāk informācijas par šo tēmu. Pēc tam jums būs nepieciešama tīra drāna, lai notīrītu eļļas filtra blīvi. Ja jūsu velosipēdam ir spin-on filtrs, ieteicams veikt darbu, uzstādot jauno filtru ar rokām. Tam jābūt stingram, bet tomēr noņemamam ar rokām.
Izejošajai motocikla eļļai jāsāk palēnināties, izejot no velosipēda. Pārbaudiet, cik daudz motociklu eļļas nepieciešams. Pēc tam jūs varat sākt to ielej velosipēdā, izmantojot piltuvi. Neiet pārāk ātri. Šad un tad jāpārtrauc, lai pārbaudītu motocikla eļļas līmeni. Veiciet dubultu pārbaudi, vai velosipēds atrodas uz līdzenas vietas, lai nekas nesagrozītu skaitļus. Ja pāriet uz mērstieņa “pilna” atzīmes, jums vajadzēs iztukšot daļu no eļļas pārpalikuma.
Kad esat apmierināts, ka motocikla eļļas līmenis ir pareizs, varat ievietot eļļas aizbāzni atpakaļ un notīrīt izlijušo eļļu. Ja ir noplūdes, tās var noteikt, darbinot motoru. Pēc tam jūs varat vēlreiz pārbaudīt motocikla eļļas līmeni, lai pārliecinātos, ka viss joprojām sakrīt. Jums var paiet mazliet laika, lai sāktu, taču galu galā jūs sajutīsiet motocikla eļļas maiņas motīvu, un tas jums kļūs par otro dabu.