Apraksts
Aizsargā pret dzinēja nodilumu
Signature sērijas sintētiskā motoreļļa izstrādā spēcīgu šķidruma plēvi, kas notur metāla virsmas atdalītas, savukārt tās spēcīgās pretnodiluma piedevas vēl vairāk samazina nodilumu metāla un metāla kontakta vietās, lai nodrošinātu maksimālu motora kalpošanas laiku. Sequence IVA dzinēja pārbaude, kas jānokārto, lai izpildītu API SN PLUS specifikāciju, simulē ilgāku braukšanas ar apstāšanos un aiziešanu periodu. 100 stundas testa motors ciklā no 50 minūtēm tukšgaitā līdz 10 minūtēm ar paaugstinātu apgriezienu skaitu, kas veicina motora nodilumu. Pēc tam sadales vārpstas nodilumu mēra 84 vietās un nosaka vidējo rādītāju. Mēs izmantojām Signature Series 0W-20, visvieglāko līnijas viskozitāti, lai vēl vairāk palielinātu testa smagumu. AMSOIL Signature sērijas sintētiskā motoreļļa nodrošināja par 75 procentiem lielāku dzinēja aizsardzību pret zirgspēku zudumu un nodilumu1, nekā to prasa nozares standarts, pagarinot tādu svarīgu sastāvdaļu kā virzuļi un izciļņi kalpošanas laiku.
Pēc stingrām trešo pušu pārbaudēm izciļņu daivām ir mazs nodilums.
IVA SEKLA MOTORA TESTS
Mazāks skaitlis = mazāk nodiluma
Pamatojoties uz neatkarīgu AMSOIL Signature Series 0W-20 testēšanu ASTM D6891, kā to prasa API SN specifikācija.
Aizsargā virzuļus no zema ātruma priekšaizdedzes
We armed Signature Series with an advanced detergent system that protects against harmful deposits and low-speed pre-ignition (LSPI). Most new engines feature gasoline direct injection (GDI), often combined with a turbocharger to boost power and improve fuel economy. These new technologies, when combined with a poorly formulated motor oil, promote LSPI and threaten engine operation. LSPI is the spontaneous ignition of the fuel/air mixture prior to spark-triggered ignition. It occurs in today’s advanced engines and is much more destructive than typical pre-ignition. A properly formulated motor oil is critical for protecting your engine.
Original equipment manufacturers (OEMs) like GM* have addressed the issue by designing tests to determine a motor oil’s ability to prevent LSPI. Signature Series Synthetic Motor Oil achieved 100 percent protection against LSPI1 in the engine test required by the GM dexos1 Gen 2 specification – zero occurrences were recorded throughout five consecutive tests.
Aizsargā turbokompresorus
Mūsu unikālais sintētiskais sastāvs pēc būtības ir stabils, lai izturētu oksidāciju un neitralizētu skābes. Signature sērijas motoreļļa nodrošina izcilu aizsardzību pret nogulsnēm, kas raksturīgas motora augstai temperatūrai. Milzīgie karstuma un stresa radītie turbīnas var izraisīt dažu eļļu sadalīšanos un kaitīgu gultņu nogulumu veidošanos procesā, kas pazīstams kā turbo koksēšana. Laika gaitā turbos var samazināties veiktspēja vai vispār neizdoties.
Mēs izaicinājām Signature sēriju uz GM Turbo koksēšanas testu, kas sastāv no 2000 ārkārtējas karstuma mērcēšanas cikliem. Eļļai ir jāierobežo temperatūras izmaiņas turbokompresorā līdz 13 procentiem vai mazāk, lai izturētu testu. Parakstu sērija ierobežoja temperatūras paaugstināšanos tikai līdz 3,6 procentiem, aizsargājot turbokompresoru par 72 procentiem labāk, nekā to prasa GM dexos1® Gen 2 specifikācija.
Paplašina notekas: aizsardzība garantēta
AMSOIL Signature sērijas sintētiskā motoreļļa nodrošina rezerves aizsardzību, ļaujot starp eļļas maiņām iet ilgāk, ja izvēlaties līdz pat 25 000 jūdzēm (40 200 km), 700 darba stundām vai vienu gadu, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk (sīkāku informāciju skatiet aizmugurējā lappusē). Mūsu unikālā sintētiskā kompozīcija un ilgstoši notecinošā piedevu sistēma pēc savas būtības ir stabila, lai ilgāk izturētu oksidāciju un neitralizētu skābes. Signature sērija ir izstrādāta, lai nodrošinātu izcilu motora aizsardzību, tīrību un veiktspēju garantētos pagarinātos iztukšošanas intervālos. Tas nodrošina mieru, lai jūs varētu iekļaut eļļas maiņu savā grafikā.
Pamatojoties uz AMSOIL Signature Series 5w-30 motoreļļas neatkarīgu testēšanu, LSPI motora testā, kā tas nepieciešams GM dexos 1® Gen 2 specifikācijai.
2 Pamatojoties uz AMSOIL Signature Series 5W-30 neatkarīgu testēšanu ĢM turbokoksēšanas testā.
3 pret AMSOIL OE motoreļļu
4 Pamatojoties uz neatkarīgu AMSOIL Signature Series 5W-30 testēšanu ASTM D6593 motora testā eļļas sietu aizbāžšanai, kā prasīts API SN specifikācijā.
* Visi preču zīmju nosaukumi un attēli ir to īpašnieku īpašums, un dažās valstīs tie var būt reģistrētas zīmes. Neviena tieša vai netieša saistība vai apstiprinājuma prasība nav izteikta, to lietojot. Visus šeit reklamētos produktus AMSOIL ir izstrādājis izmantošanai parādītajās lietojumprogrammās.
Saglabā zirgspēku
Signature sērijas motoreļļas ārkārtīgā izturība palīdz jūsu motoram darboties spēcīgāk un ilgāk. Mēs uzstādījām Signature sērijas 5W-30 sintētisko motoreļļu Ford * F-150 * ar jaunu 3,5L Ecoboost * motoru, lai pārbaudītu tā spēju aizsargāt turbokompresora tiešās iesmidzināšanas (TDGI) motorus no griezes momenta un zirgspēku zuduma pagarinātos iztukšošanas intervālos. līdz 25 000 jūdzēm (40 200 km). Lai novērtētu zirgspēku un griezes momenta noturēšanu, testa sākumā un beigās tika veikti jaudas pārspiešana. Kā redzams grafikā, Signature sērija palīdzēja uzturēt motora veiktspēju visā 100 000 jūdžu (160 934 km) testā.
Ierobežo eļļas patēriņu
Signature Series has a uniform molecular structure that limits evaporation and keeps it where it’s needed most protecting your engine. Volatility (burn-off) occurs when oil gets hot, causing lighter molecules to burn off or evaporate. This leads to oil thickening, additive imbalance, higher emissions and oil consumption. The NOACK Volatility test is the industry standard for evaluating motor oil high-temperature evaporation. It measures the percentage of burn-off after a motor oil is placed under constant airflow at 482°F (250°C) for 1 hour. A lower number indicates a better resistance to evaporation. Signature Series falls far below the API limit for volatility, reducing the need for frequent oil top-offs and limiting vehicle emissions.
Vienkāršākas palaišanas aukstumā
Signature sērijas sintētiskā motoreļļa nesatur parafīnus (vasku) un paliek šķidruma temperatūrā -58 ° F (-50 ° C) un zemākā temperatūrā. Ļoti auksts izraisa citu motoreļļu sabiezēšanu, izsalcinot svarīgas kustīgās eļļošanas daļas, paātrinot nodilumu un pat novēršot transportlīdzekļu iedarbināšanu. Signature sērija nodrošina par 66 procentiem labāku veiktspēju aukstā temperatūrā, lai vieglāk iedarbinātu, uzlabotu degvielas ekonomiju, uzlabotu eļļas plūsmu (kā redzams zemāk) un samazinātu nodilumu.
Uztur virzuļus tīrākus
We formulated Signature Series with superior thermal durability that resists breakdown and keeps pistons clean. The Sequence IIIH Test uses the Chrysler* 3.6L Pentastar* engine to evaluate a motor Oil’s ability to resist heat and keep pistons clean. The test is conducted with oil temperatures of 304°F (151°C), much hotter than normal operation, to accelerate oil thickening and deposits. A single-length 90-hour test didn’t even challenge Signature Series. Its viscosity was like that of new oil, and the pistons were still nearly spotless. To really test the oil, we told the lab to reassemble the engine and run the test again using the same oil. Even after doubling the length of the industry-standard test, the oil limited oil thickening to well under the allowable threshold while delivering 40 percent cleaner pistons than required by the standard.
Pamatojoties uz ierosināto ILSAC GF-5 Plus specifikāciju.
* Visi preču zīmju nosaukumi un attēli ir to īpašnieku īpašums, un dažās valstīs tie var būt reģistrētas zīmes. Neviena tieša vai netieša saistība vai apstiprinājuma prasība nav izteikta, to lietojot. Visus šeit reklamētos produktus AMSOIL ir izstrādājis izmantošanai parādītajās lietojumprogrammās.
PIETEIKUMI
Izmantojiet AMSOIL Signature sērijas sintētisko motoreļļu lietojumos, kuriem nepieciešama kāda no šīm specifikācijām:
5W-30 (ASL): API SP (resursu saglabāšana), SN PLUS, SN GM dexos1 Gen 2 (aizstāj LL-A-025, 6094M un 4718M); ACEA A5 / B5, A1 / B1; Honda HTO-06; Ford WSS-M2C946-B1, WSS-M2C946-A, WSS-M2C929-A; Chrysler MS-6395; ILSAC GF-6A, GF-5, GF-4
SADERĪBA
AMSOIL Signature Series Synthetic Motor Oil is compatible with other conventional and synthetic motor oils. Mixing other oils with AMSOIL motor oils, however, will shorten the oil’s life expectancy and reduce its performance benefits. AMSOIL does not support extended drain intervals where oils have been mixed.
Pēcpārdošanas eļļas piedevas nav ieteicams lietot ar AMSOIL sintētiskajām motoreļļām.
TEHNISKIE PAKALPOJUMI
Lai saņemtu tūlītējas atbildes uz tehniskajiem jautājumiem, zvaniet pa tālruni (715) 399-TECH (8324) no pulksten 8:00 līdz 17:00 pēc centrālā laika vai rakstiet pa e-pastu tech@amsoil.com.
SERVISA LAIKS
Parasts serviss Personālajos transportlīdzekļos, kas nedarbojas smagā tehniskā stāvoklī, līdz 25 000 jūdzēm (40 200 km), 700 darba stundām vai vienu gadu, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.
Nopietns serviss Līdz 15 000 jūdzēm (24 140 km), 700 darba stundām vai vienu gadu, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk. Smagie pakalpojumu nosacījumi ietver komerciālos vai autoparka transportlīdzekļus; pārmērīga tukšgaita; vai bieža vilkšana, vilkšana, aršana vai braukšana putekļainos apstākļos.
Modificētie dzinēji (bez krājuma), sacīkšu transportlīdzekļi un transportlīdzekļi, kas izmanto alternatīvo degvielu (E85, CNG, propāns utt.), Nav iekļauti pagarinātos iztukšošanas intervāla ieteikumos.
Change at the vehicle manufacturer’s recommended drain interval outside U.S. and Canada.
AMSOIL eļļas filtri ir paredzēti pagarinātiem notekas intervāliem. Nepārsniedziet 12 000 jūdzes (19 312 km) vai gadu ar citiem zīmola filtriem, ja vien transportlīdzekļa ražotājs neiesaka lietot lielākus intervālus. Mainot eļļu, vienmēr nomainiet filtru.
Regulāri pārbaudiet eļļu, lai uzturētu pareizu piepildījuma līmeni.
AMSOIL eļļas filtri aptur mazākas daļiņas, izplūst vairāk eļļas un kalpo ilgāk nekā parastie filtri. Lai iegūtu vislabāko veiktspēju, izmantojiet AMSOIL eļļas filtrus.
Acura: Honda Motor Company
Alfa Romeo: Stellantis
Audi: Volkswagen grupa
BMW: BMW grupa
Bentley: Volkswagen grupa
Buiks: General Motors
Kadilaks: General Motors
Chevrolet: General Motors
Chrysler: Stellantis
Dodge: Stellantis
Fiat: Stellantis
Ford: Ford Motor Co.
GMC: General Motors
Ģenēze: Hyundai Motor Group
Honda: Honda Motor Co.
Hyundai: Hyundai Motor Group
Infiniti: Renault-Nissan-Mitsubishi alianse
Jaguar: Tata Motors
Džips: Stellantis
Kia: Hyundai Motor Group
Land Rover: Tata Motors
Lexus: Toyota Motor Corp.
Linkolns: Ford Motor Co.
Lotus: Zhejiang Geely Holding Group
Maserati: Stellantis
Mazda: Mazda Motor Corp.
Mercedes-Benz: Daimler AG
Dzīvsudrabs *: Ford Motor Co.
Mini: BMW grupa
Mitsubishi: Renault-Nissan-Mitsubishi alianse
Nikola: Nikola Motor Company, ar piegādes attiecībām ar General Motors.
Nissan: Renault-Nissan-Mitsubishi alianse
Polestar: Zhejiang Geely Holding Group
Pontiac *: General Motors
Porsche: Volkswagen grupa
Auns: Stellantis
Rivian: Rivian Automotive ar ieguldījumiem no Amazon un Ford, cita starpā.
Rolls-Royce: BMW grupa
Saab: zīmols, kas pieder Saab AB; aktīvi, kas pieder National Electric Vehicle Sweden
Saturns *: General Motors
Scion *: Toyota Motor Corp.
Gudrs: Daimler AG
Subaru: Subaru Corp.
Suzuki *: Suzuki Motor Corp pieder neliela Toyota līdzdalība.
Tesla: Tesla Inc.
Toyota: Toyota Motor Corp.
Volkswagen: Volkswagen AG.
Volvo: Zhejiang Geely Holding Group